piątek, 10 października 2014

Szewc w dziurawych butach chodzi... część II

Oj ale mnie tutaj nie było! Aż wstyd sie przyznać, ale cóż:) przepraszam i postanawiam sie poprawić;)
Od jakiegos czasu tytułuje posty z robótkami wykonanymi dla moich dzieci "szewc w dziurawych butach chodzi" których liczba sama wskazuje, ze takowych robótek jest mało:) Nie to żebym nie miała czasu, ale zawsze jest cos wazniejszego do roboty, a niżeli czapka dla własnego dziecka, czy choćby opaska. Jako ze jesień w pełni postanowiłam zrobić czapke dla mojego smyka. Taką jak lubie: pilotke z daszkiem, oraz żeby nikt juz nie pytał:"chłopczyk czy dziewczynka?" motyw typowo męski;)




a... i oczywiście efekt końcowy: właściciel w czapce;)



5 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards. Jest to fajna inicjatywa, która pozwoli innym poznać Cię lepiej!
    Szczegóły: http://strudelka.blogspot.com/2014/10/liebster-blog-awards-odpowiedzi-i.html

    Czekamy na Twoje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czapeczka! I synek cudowny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj.
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Szczegóły tutaj: http://gibonikowamama.blogspot.com/2014/10/nominacja-do-liebster-blog-award-razy-2.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj. mam dla ciebie pewna propozycję....napisz do mnie bozenabednarek123@wp.pl
    a twoje rzeczy są przepiekne i masz ogromny talent. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominu Ciebie i Twój blog do Liebster Blog Award. Zapraszam na mój blog po pytania i życzę udanej zabawy.
    Jadecyduje.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń